Sitenizin Hitini Arttırın

24 Oca 2013 0 yorum
Merhaba Arkadaşlar bu gün size Hit arttırma programını sunacağım..

Geçenlerde bir blogta bir programa rast geldim.Program blogunuza organik hit yapıyor.Ben denedim ve çalışıyor.Bir saat içinde 100-200 arasında kişi çekiyor bloga
Programı kullanmak istersiniz diye sizlerle paylaşıyorum...
Ancak Cin Hit çekiyor bunuda söylemeden geçemeyecem..
>Arkadaşlar program virüslü olabilir bu tür şeylere güven olmaz söylemeden edemiyeceğim.Ben taradım virüs cıkmadı ama tarayıcılara görünmeyen virüs olabilir.Güvenilir değil bu nedenle oluşabilecek hiç bir sorundan biz sorumlu değiliz bunu belirtelim gerekli açıklamaları yaptık..

Arkadaşlar Program Ekran Görüntüsü Aşağıda;


Programı indimek için;İndir
Siz bu yazıyı okuyan counter kişiden birisiniz.

0 yorum: