Crysis 3 Videolu İnceleme

| 1 Mar 2013 0 yorum

Merhaba Arkadaşlar, çoğu sitelerde videolarını ve resimlerini gördüğümüz Crysis 3 Çıktı Sonunda Çıktı! Bu haber tüm oyunseverleri çok sevindirdi. Ben de çok sevindim :) daha oynamak nasip olmadı ama en yakın zamanda bilgisayarımda ve Bloguma yüklemeyi planlıyorum yani yükleyeceğim :D Crysis 3 çıktığı gibi zaten Skidrow ve Reloaded tarafından kırıldı. Yani internete düştü. Bana göre oyun tek kelime ile harika olmuş. Grafikler ve sesler süper. Bu arada Crysis 3 Türkçe! Yapımcılar oyunu Türkçe yapmayı unutmamış. Eee Sonuçta Crytek'i Türkler kurdu :D Sözü fazla uzatmadan Scroll.com'un yaptığı Videolu İncelemeyi sizlere sunuyorum. Oyun ile ilgili görüşlerinizi yorum yaparak söyleyebilirsiniz. Herkese İyi Seyirler..

Siz bu yazıyı okuyan counter kişiden birisiniz.

0 yorum: