Cuma günü benim için vazgeçilmez olan beyaz show yine yaptı yapacağını :). Aslında hemen paylaşacaktım ama şu videodan hiç birşey yapamadım bugüne nasipmiş :) Vallaha belki izlemeyen vardır kesin sonuna kadar izleyin ve eminim ki bir kez daha izleyecek :)))
Neyin varsa kaldırıp çöpe attım
Saçlarımı kestirdim hemen sarıya boyattım
Ek kartını iptal ettim berberini neyle ödedin
Ayrıca ben o attıklarını çöpten aldııııım
Sensizlik bana çok iyi geldi
Kır pidesi söyledik galiba o geldi
Umrumda değil iyiki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım yokluğuna inan ki
Hiç iplemedim fener maçına gittim
Kır pidesini ezdim
Evde donla gezdim
Gerçek arkadaş bana artık Sinan kiiii...
Attım kendimi sokaklara
Dokundum sarhoş yabancı ellere
Üstelikte hiç pişman olmadım
Ama halimden de hiç memnun kalmadım
Ya bırak bu işleri devlet şu işleri
Yabancıymış mış falan ellemiş heryeri
Ya valla canım sıkıldı ..
Elimde olann aha bu apaçi
Maymun açtı gözü kollayın bu sözü
Öyle bi laf etcem olcak atasözü
Yok yok benim canım sıkkın ya
Ben valla açık konuşayım ne bu çöpe atmalar ne ya
2 haftalık çıkmıştık ya sinan valla sen daha iyi biliyon ya Anlat.. :)
Siz bu yazıyı okuyan
kişiden birisiniz.

0 yorum: