resim
|
Türkiye
|
yalçın güler
9 Haz 2013
Selamın Aleyküm diyerek başlamak istiyorum . 1 haftadır yoktum . Çünkü abimin (çavuş) yemin töreni için balıkesire gitmiştim. Ve süperdi yemin töreni hep bir ağızdan çıkıyordu ses. Duygulandım biraz göz yaşı geldi. Neyse tören bittikten sonra hemen dönecek halimiz yoktu demi ama 2 gün orda çok güzel bir otelde kaldım. Gezmeye çıktım hep eski evler, eski binalar, vb. Ara sokak çoktu balıkesirde ve en az 10 dükkanın 6sı kadın esnaftı şaşırdım. O kadar gezdim toplam 11 tane bilgisayar - tamir - bakım gördüm :) Fazla uzatmayım sizlere bomba paylaşımlarım var ;))
İşte çekindiğim bazı resimler ;)
 |
| Otelden bir kare |
 |
| Atatürk Parkından Bir Kare |
 |
| Atatürk Parkından Bir Kare |
 |
| Çarşıda Gördüğüm İlginç Bir Slogan :) |
Siz bu yazıyı okuyan
kişiden birisiniz.
0 yorum: