Şimdi sizlere Ayşegül blogcu ablamla yaptığımız röportajı sunuyorum. İşte o güzel sohbetli röportaj :))
1. Neden blogger.
Ben bloggeri değil o beni buldu diyelim..Eşim sayesinde hazır blog sahibi oldum ve yazmaya başladım..
2. Sitenin http://www.besparasiz.net/ linki aklıma çok takıldı biraz açıklarmısınız ?
Beşparasız isminin gerçekten parayla alakası yok , sadece ilgi çekecek bir isim olsun düşüncesiyle yola çıkılmıştır.. Beşparasız ! adlı konu başlığıyla , blogumda bundan ayrıntılı bahsetmiştim.. ( Merak edenler HAKKIMDA bölümünden bakabilir )
3.Herhangi bir amacı,hedefi var mı?kısa dönemde projeleriniz varsa biraz bahsedebilirmisiniz?
Herhangi bir amacım yok ..Bir kitleyi temsil etmek , bir amaca hizmet etme gibi bir mantığımda yok..Belirli bir projem yok , tek isteğim bu çizgiyi bozmadan blogumu tanınır , doğruluğundan şüphe duyulmayan , herkesin kendinden birşeyler bulduğu bir blog haline getirmek..
4.İçerik oluştururken nelere dikkat ediyoorsunuz?özellikle yazdığınız bir alan var mı?
Genelde konular aklıma uyumak için gözlerimi kapadığımda aklıma gelir..Konuyu oluştururken sadece kullandığım dile dikkat ediyorum..Yani herne olursa olsun hakaret , küfür , müstehcen kelimeler kullanmamaya dikkat ediyorum..
Genelde belirli konuda yazmıyorum..O anda nereden eserse oradan yazıyorum...
5.Sadece hit getirsin diye mi yazarsınız; yoksa ne olursa olsun, aklınıza gelen her konuda yazar mısınız?
Aklıma gelen her konuda yazarım..Belirli bir konuda takılmayı sevmiyorum..Sonuçta bloglar özgürce içinden geçen herşeyi yazmak için var..Özgün yazdığınız zaman hitte kendiliğinden gelecektir , birazcık sabır sadece..
6.Takip ettiğiniz bloglardan beğendikleriniz,sebepleri?
Beğendiğim birçok blog var , İsim vermem diğerlerine haksızlık olur..Bazı blogları tema ve tasarım yönünden çok beğeniyorum..Bazı blogları içerik yönünden beğeniyorum..Bazılarınıda kullandıkları usluptan dolayı beğeniyorum..
7.İstediğiniz birşey,eklemek istediğiniz birşeyler var mı?
Blog yazarlığı çok zevkli , zaman zaman can sıkıcı olabiliyor..Özellikle bayan olarak bukadar sosyal mercilerde aktif olmak bazı kesim tarafından yanlış algılanabiliyor..Amacımızı , neden okadar aktif olduğumuzu anlayamayanlar çıkıyor ve bazen ilginç teklifler gelebiliyor..Saygıyla karşılayıp kendimizi anlatmaya çalışıyoruz ama anlattığın karşıdakinin anladığı kadardır ..
Onun dışında ben yazılarımı zevkle yazıyorum ve paylaşıyorum..Blogum benim için hayatımın bir parçası , ikinci bir çocuğum gibi..
8.Son olarak blogumuzdan memnunmusunuz ?
Çok genç ve aktif bir kardeşimsin..Bu aktifliğin blogunada yansıyor ve başarıyla yoluna devam ediyorsun..Blogunu tanıdığımdan beri takipçinim..
Her alanda Başarılarının devamını diliyorum..
Siz bu yazıyı okuyan
kişiden birisiniz.


0 yorum: